182y

 

و باران

کاش خبر از آمدنت میداد...

 

**اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج**

 

**********

من اهل سرزمینی بسیار زیبا و باشکوه هستم. سرزمینی حاصلخیز، با رودهای پر آب، آب و هوایی معتدل و ابرهای پر بارش که هیچ زمین لم یزرعی در آن وجود ندارد.

در شهرهای زیبا و آباد ما، بالای شهر و پایین شهر معنا ندارد؛ هیچ کجا حرفی از گرانی و مشکلات اقتصادی نمیشنوی، چون ما توانسته ایم به تمامی ذخائر و معادن با ارزش زمین دست پیدا کنیم و همه مردم در ناز و نعمت و ثروت غرقند.

همه مردم سرزمین من سالم و تندرست اند و عمرهای طولانی دارند. در اینجا هیچ مریض و معلولی وجود ندارد و سالهاست که علی رغم آمار بالای زاد و ولد، هیچ بچه ناقصی به دنیا نیامده است.

دادگاه ها و محاکم سرزمین من همیشه خلوت اند؛ چون مردم با اخلاق ما، حقوق یکدیگر را رعایت می‌کنند. در شهرهای ما چنان امنیتی وجود دارد که زنان و دختران، می‌توانند بدون هیچ ترسی، به شرق و غرب این سرزمین پهناور سفر کنند.

مردم سرزمین من همگی فرهیخته و عالم اند؛ آنچنان که زنان خانه دار در خانه های خود بر اساس قرآن و سیره اهل بیت، قضاوت می‌کنند.

همه اینها به کنار! می‌دانی گرانبهاترین دارایی و ثروت ما در این سرزمین چیست؟ گرانبهاترین دارایی ما، حاکم و رهبر ماست؛ رهبری که رفاه و ثروت و آسایش و امنیت ما در سایه حکومت او به دست آمده است. رهبری که عادل، عالم، مهربان، و در یک کلام دارای تمام فضایل اخلاقی در بالاترین حد ممکن است.

شاید فکر کنی من ساکن سرزمینی رویایی در سیاره ای دیگرم. اما اینطور نیست! من اهل و ساکن همین کره خاکی زمینم. من شهروند خوشبخت سرزمینی بهشتی، در دولت کریمه موعود آخرالزمان، حضرت مهدی ام...

 

منبع : کانال مهدیاران (Mahdiaran@)