دشمنی شیطان را باور کن!

برای درک اهمیت بیت المقدس باید به قرن‌ها پیش برگردیم. به سپیده دم تاریخ بشر جایی که شیطان از سجده بر انسان خودداری کرد، مورد غضب خدا قرار گرفت و از بهشت و آسمان محروم شد.

شیطان سوگند یاد کرد تا با گمراه کردن انسان، بخدا ثابت کند که او ناسپاس و نالایق است و به همین خاطر تا روز قیامت از خدا مهلت خواست.

خدا به او مهلت داد، اما نه تا قیامت بلکه تا «روز وقت معلوم» یعنی تا ظهور منجی موعود.

از این به بعد جریانات جهان را از این زاویه نگاه کن: نبرد میان قبیله لعنت به رهبری شیطان و قبیله رحمت به رهبری خدا و انبیاء.

شیطان با اختلاف میان نسل حضرت ابراهیم باعث بوجود آمدن دو جریان شد که هر دو (یکی بحق و دیگری ناحق) در صدد رقم زدن سرنوشت جهان و آخرالزمانند: بنی اسرائیل و بنی اسماعیل.

خداوند وعده داده که پیامبر آخرالزمان بنی اسماعیلی و صاحب دین و شریعت کامل است؛ حتی بنی اسماعیلی بودن منجی موعود و تشکیل حکومت جهانی خدا بدست او هم در علم خدا مقرر شده است. همه انبیاء و رُسُل این امر را پذیرفتند الا بنی‌اسرائیل.

و این شروع ماجرای آخرالزمان بود...

 

239y

 

بقیه در ادامه مطلب >>> 

 

چرا بیت المقدس؟

یهودیان توسط حضرت موسی نجات پیدا کردند و از نیل گذشته و به دروازه های «ارض مقدس» رسیدند، اما باز نافرمانی کردند و شرط ورود به این سرزمین یعنی جهاد با مردم جبار حاکم بر آن را نپذیرفتند. پس به لعنت خدا و آوارگی محکوم شدند.

عده ای بر اساس پیشگویی ها و به امید اینکه پیامبر آخرالزمان از میان آنها باشد، در جزیره العرب ساکن شدند تا او را برای نجات خود حمایت کنند. اما تولد و نبوت پیامبر اسلام و بنی اسماعیلی بودن او، دشمنی آنان را بیشتر کرد.

روزگار در دشمنی و فتنه یهود گذشت تا به حدود صد سال پیش رسید.

حالا یهودیان در اروپا ساکن بودند و رفتارهای آنان اروپائیان را به ستوه آورده بود. ظاهراً چاره ای جز دادن یک وطن به یهودیان نبود و چه جایی بهتر از فلسطین.

پس یهودیان مفهوم پیشین انتظار، آمدن ماشیح (منجی یهود) و نجات را به مفهوم جدید: رفتن به بیت المقدس، زمینه سازی برای ظهور، آمدن ماشیح و نجات تغییر دادند و با حمایت اروپائیان و بخصوص انگلیس وارد فلسطین شدند.

تشکیل حکومت غاصب اسرائیل در فلسطین برای نجات از آوارگی و زمینه سازی برای ظهور منجی، ظاهر و پوشش ماجرای بزرگی به رهبری شیطان است.

بجز مسلمانان که فلسطین پاره تن آنان است سه گروه و جریان بدنبال تصرف بیت المقدس هستند:

۱. یهودیان صهیونیزم که پروژه نیل تا فرات را دنبال می‌کنند.

۲. مسیحیت صهیونیزم که پروژه آرماگدون را دنبال می‌کنند.

۳. ایلومیناتی (اتاق فکر شیطان) که بدنبال تحقق حکومت جهانی شیطان هستند.

 

اما چرا فلسطین؟

۱. مهد انبیا و جایگاه نزول کتب و ارسال انبیا است.

۲. مانند لولایی سه قاره را بهم وصل می‌کند.

۳. منطقه ای ژئوپولوتیک و ژئواستراتژیک است.

و از همه‌ی این موارد مهم‌تر:

۴. جز زمین های نشان شده و مقدس و یکی از استار گیت های زمین است.

 

بیت المقدس، مَعبَری برای رسیدن به آسمان

در کلّ زمین، زمین های خاص، نشان دار، مقدس و برگزیده ای وجود دارد. مکه (کعبه) قلب زمین و عالم و بیت المقدس مغز زمین است.

این زمین ها مانند راهرویی نامرئی به سمت آسمان و عوالم بالا هستند.

در واقع نقاطی به عنوان کانال یا مَعبَر در زمین اند که آمد و شد ملائکه و ارواح و مقدسین از آنها انجام می‌گیرد. نزول فرشتگان در شب قدر از مکه و معراج پیامبر از بیت المقدس نشان از این معنا دارد.

تعداد کمی از مسلمانان و یهودیان و شیاطین به طور خاص از این امر با خبر هستند. اما این معبر به چه کار صهیونیست ها می‌آید؟

یهودیت و مسیحیت صهیونیزم همه نیروی خود را از مجامع مخفی می‌گیرند. که فراماسونرها طیفی از آنان هستند. در راس این هرم ایلومیناتی یا شیطان پرستان قرار دارند. اینان یک جریان فکری، فرهنگی و عملی هستند که در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور پیدا کرده و برای جهان تصمیمات کلان می‌گیرند.

این گروه کارهای خود را با سحر و جادو و از طریق ارتباط و معامله با شیاطین انجام می‌دهند.

عبارات مشهور نظم نوین جهانی، حکومت واحد جهانی و دهکده جهانی همگی جلوه هایی از هدف نهایی ایلومیناتی است.

 

هدف نهایی گشودن دروازه هاست

منظور از نظم نوین جهانی، سلطه ابلیس و یاران او در زمین است. حقیقت این است که شیطان می‌خواهد از انسان و خدا انتقام بگیرد. شیطان زمین را آلوده و فاسد و انسان را نگون بخت و روسیاه می‌خواهد.

رهبران ایلومیناتی که به ثروت، قدرت و تسلط در ابعاد جهانی می‌اندیشند، از طریق سحر و جادو و قربانی کردن انسان، با شیطان ارتباط برقرار می‌کنند. آنان به گسترده شدن فساد و حکومت شیطان کمک می‌کنند و شیطان با دادن اطلاعات و راه حل به تثبیت قدرت و ثروت آنها کمک می‌کند.

فیلم «وار کرافت» به خوبی از اهداف این جریان پرده برداری می‌کند.

هدف نهایی این است:

این جماعت و شیطان می‌خواهند با احیاء معبد و قربانی کردن انسانها (مسلمانان: در نبرد نهایی آخرالزمان) دروازه هایی که زمین را به عوالم بالا وصل می‌کند باز و شیاطین را وارد و حاکم زمین کنند. دروازه هایی که همان ستون معبد سلیمانی است که آنها می‌خواهند در اورشلیم بسازند.

برنامه این است که اجنه شیطانی (گسترده تر از دوران حضرت سلیمان) صورت مجسم پیدا کرده، و حکومت جهانی و استبدادی که شیطان در راس آن است را در جهان محقق کنند.

تمام آنچه گفتیم خلاصه‌ای بسیار فشرده از حقیقت پنهان فلسطین و نیّات پلید قبیله لعنت، قبیله شیطان بود.

 

سهم قبیله رحمت، محفوظ است

نگران آینده جهان نباشید!

آینده جهان، چیزی جز ظهور منجی وعده داده شده ادیان که همه انبیاء الهی آرزوی دیدن و خدمت او را داشتند، نیست.

بر اساس باور ما هیچ نیرویی توان مقابله با تقدیر و خواست خداوند را ندارد. فلسطین کلید رمز آلود ظهور است. بزودی این سرزمین بدست مردان مومن قبیله رحمت فتح می‌شود، عیسی مسیح از آسمان نازل می‌شود و پشت سر امام زمان نماز می‌خواند.

پیروزی نهایی از آن ماست.

کتاب های «قبیله لعنت»، «مقدس و نامقدس» و «مثلث مقدس» نوشته استاد اسماعیل شفیعی سروستانی در فهم بیشتر این مبحث گسترده به شما کمک خواهد کرد. همچنین می‌توانید کلیپ‌های خلاصه تدریس استاد شفیعی سروستانی در کلاسهای مهدویت با موضوع «غرب‌ و مهدویت» را دانلود و مشاهده کنید.

 

منبع : کانال مهدیاران (Mahdiaran@)