{نقش ایرانیان در ظهور - شماره 13}

 

آیا تا به حال به آخرالزمان فکر کرده‌اید؟ اعتقاد به منجی و آخرالزمان در بسیاری از ادیان بزرگ دنیا وجود دارد و این ادیان پیشگویی‌هایی نیز درباره ی آن کرده‌اند. قیام مردمانی از مشرق زمین و برافراشته شدن پرچم‌های سیاه از شرق از جمله این پیشگویی‌ها است.

همان‌گونه که رسول خدا فرمودند: «ما اهل بیتى هستیم که خداوند برای ما عالَم آخرت را بر دنیا اختیار فرموده است. بعد از من خاندانم گرفتار مصائب و بلایا و سختی‌ها خواهند شد، (قتل، اسارت، زندان، تبعید و خانه‌‏نشینى) تا اینکه مردمى از جانب مشرق بیایند در حالی‏که پرچم‌هاى سیاه‏ به دست دارند و از مردم می‌‏خواهند که از کارها و مردم بد دورى گزینند و به سوى خوبی‌ها روى آورند. اما آن‌ها را اجابت نمی‏‌کنند. سرانجام می‏‌جنگند تا پیروز می‌‏شوند.

آنگاه مردم براى قبول خیرات و خوبی‌ها اعلام آمادگی می‏‌کنند، اما آن‌ها نمی‌پذیرند تا اینکه می‌آیند و پرچم‏ پیروزى را به یکى از مردان خاندان من می‌‏دهند و او جهان را پر از عدل و داد می‏‌کند، پس از اینکه از ظلم و جور انباشته شده باشد. پس هرکس از شما آن زمان را درک کرد به سراغ آن‌ها برود ولو به نحو سینه‏ خیز روى برف‏ باشد.»

در این روایت از پرچم‌های سیاهی که از خراسان (ایران کنونی) بالا بُرده می‌شوند، سخن گفته شده و تأکید بر پیروی از این جریان، نشان‌دهندۀ به حق بودن آن است.

امروز عمر جهان استکبار و ظلم رو به پایان است و دل‌ها آمادۀ‌ حضور کسی است که در این گرداب آخرالزمان یاور مردم باشد و سرنوشت جدیدی برای انسان‌ها رقم بزند.

[نشانه‌های ظهور او، ص ۲۰۶.]

 

13ac

 

منبع : کانال مهدیاران (Mahdiaran@)