{مهدویت و رسانه - شماره 25}

 

در شماره گذشته به اولین مورد از «الزامات مهندسی رسانه مهدوی» یعنی داشتن نگاه سیستماتیک به مهدویت اشاره کردیم. و امروز با دومین گزینه آشنا می‌شویم؛ یعنی: شناخت شرایط و زمانه حاضر.

امیرالمومنین فرمودند: «فرزند زمانه خویشتن باش». این یعنی انسان باید از اوضاع و احوال و شرایط زمانی که در آن زندگی می‌کند، آگاه باشد. این سخن ارزشمند در مورد فعالیت در حوزه رسانه هم کاربرد دارد؛ یعنی فعالان رسانه مهدوی، برای اینکه بتوانند با استفاده از ابزارهای جدید، به بهترین شکل بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارند، باید نیازها و شرایط زمان را بشناسند.

[مقاله مهدویت و رسانه، علیرضا پورمسعود]

 

25dd

 

منبع : کانال مهدیاران (Mahdiaran@)